Zgodnie z tą samą podstawową specyfikacją, co w Combat, Ice Hell ma następujące zalety: skrzynie korbowe magnezu / lżejsza rama / lżejsze tylne koło / przednia rura tytanu / kierownica Renthal – co daje ogólną redukcję wagi poniżej dwóch kilogramów.
Maszyna dwusuwowa została zaprojektowana w celu stworzenia niesamowicie mocnego i zrównoważonego zestawu ogólnego. Ultrakompaktowy silnik oferuje niesamowity moment obrotowy dzięki elektronicznemu układowi hamulcowemu, dzięki ECU, który kontroluje i kontroluje osiągi silnika we wszystkich sytuacjach. ECU dostosowuje ustawienia wtrysku paliwa i zapłonu na każdym biegu, aby zapewnić wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, aby dopasować się do wszystkich warunków terenowych. Wydajność jest utrzymywana we wszystkich okolicznościach dzięki wysokiemu poborowi powietrza i specjalnie zaprojektowanemu grzejnikowi, który działa płynnie w połączeniu z elektroniczną pompą wody i wentylatorem.
Doskonałe właściwości silnika są dopasowane do odpowiedniego pakietu podwozia. Stalowa, wielorurowa sekcja główna zapewnia elastyczność, umożliwiając kierowcy uzyskanie sprzężenia zwrotnego w czasie rzeczywistym, podczas gdy aluminiowe podtypy z przodu iz tyłu zapewniają wymaganą sztywność, aby wytrzymać rygory wszystkich zawodów. Centralnie zamontowany zbiornik paliwa oznacza, że na działanie zawieszenia nie ma wpływu ładunek paliwa. Eleganckie i wąskie linie specjalnie zaprojektowanego nadwozia z tworzywa sztucznego, które zawiera nową technologię, podwójny tłumik wylotowy i dopasowaną pokrywę paliwa, które można opisać jako prawdziwie rower nowej generacji.
Specyfikacja techniczna
TYPE, CAPACITY, ATTRIBUTES | |
ENGINE | 2 stroke engine |
ENGINE CAPACITY | 250cc EFI | 300cc EFI |
POWER | 25 HP / 9200 rpm | 31 HP / 9200rpm |
TORQUE | 4,0 Kg.m / 4500 rpm | 4.9 Kg.m / 4500 rpm |
GEARBOX | 6 speed gear, 4 gear trials developed, each one ECU controlled |
CLUTCH | Oil wet multidisc |
RADIATOR | Vertigo design, adapted to frame shape |
ECU ENGINE CONTROL UNIT | Vertigo design, controlling: gear position, engine temperature, pressure, fuel pump water pump, electronic timming |
ENGINE CONTROL SENSORS | Integrated injection driver |
Integrated starter driver | |
Barrel gear sensor, can control each engaged gear | |
Protocal can 2.0 B | |
Crankshaft position sensor | |
PWM pump water control | |
Engine fan control sensor | |
BATTERY | Small battery ultra capacitors |
POWERBOX ECU | Vertigo design, controls all the electircal power, protects all the components from short circuit |
POWERBOX ECU | Vertigo design, controls all the electircal power, protects all the components from short circuit |
MANIFOLD | Stainless steel |
WEIGHT | 68kg |
SWING ARM | Cast aluminium pivot points, 2 pivot point swing arm |
FRONT SUSPENSION | Tech Alu Gold |
REAR SUSPENSION | Mono shock/swing arm, Vertigo design swing arm combined with REIGER monoshock with compression + rebound adjustment |
MUDGUARDS | Double injection, PPR/TPR combined components |
AIRBOX | 1,1l capacity upper position airbox |
FUEL TANK | 2,71l capacity, low and centre of gravity position |
EXHAUST SILENCER | Aluminium central position – protected from damage |
HANDLEBAR | Renthal |
RIM | Morad |
CRANKCASE | Aluminium |
REAR SPINDLE | Single action snail-cam chain adjustment |