Maszyna dwusuwowa została zaprojektowana w celu stworzenia niesamowicie mocnego i zrównoważonego zestawu ogólnego. Ultrakompaktowy silnik oferuje niesamowity moment obrotowy dzięki elektronicznemu układowi hamulcowemu, dzięki ECU, który kontroluje i kontroluje osiągi silnika we wszystkich sytuacjach. ECU dostosowuje ustawienia wtrysku paliwa i zapłonu na każdym biegu, aby zapewnić wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, aby dopasować się do wszystkich warunków terenowych. Wydajność jest utrzymywana we wszystkich okolicznościach dzięki wysokiemu poborowi powietrza i specjalnie zaprojektowanemu grzejnikowi, który działa płynnie w połączeniu z elektroniczną pompą wody i wentylatorem.

Doskonałe właściwości silnika są dopasowane do odpowiedniego pakietu podwozia. Stalowa, wielorurowa sekcja główna zapewnia elastyczność, umożliwiając kierowcy uzyskanie sprzężenia zwrotnego w czasie rzeczywistym, podczas gdy aluminiowe podtypy z przodu iz tyłu zapewniają wymaganą sztywność, aby wytrzymać rygory wszystkich zawodów. Centralnie zamontowany zbiornik paliwa oznacza, że ​​na działanie zawieszenia nie ma wpływu ładunek paliwa. Eleganckie i wąskie linie specjalnie zaprojektowanego nadwozia z tworzywa sztucznego, które zawiera nową technologię, podwójny tłumik wylotowy i dopasowaną pokrywę paliwa, które można opisać jako prawdziwie rower nowej generacji.

 

Specyfikacja techniczna

TYPE, CAPACITY, ATTRIBUTES
ENGINE 2 stroke engine
ENGINE CAPACITY 250cc EFI | 300cc EFI
POWER 25 HP / 9200 rpm | 31 HP / 9200rpm
TORQUE 4,0 Kg.m / 4500 rpm | 4.9 Kg.m / 4500 rpm
GEARBOX 6 speed gear, 4 gear trials developed, each one ECU controlled
CLUTCH Oil wet multidisc
RADIATOR Vertigo design, adapted to frame shape
ECU ENGINE CONTROL UNIT Vertigo design, controlling: gear position, engine temperature, pressure, fuel pump water pump, electronic timming
ENGINE CONTROL SENSORS Integrated injection driver
Integrated starter driver
Barrel gear sensor, can control each engaged gear
Protocal can 2.0 B
Crankshaft position sensor
PWM pump water control
Engine fan control sensor
BATTERY Small battery ultra capacitors
POWERBOX ECU Vertigo design, controls all the electircal power, protects all the components from short circuit
POWERBOX ECU Vertigo design, controls all the electircal power, protects all the components from short circuit
MANIFOLD Stainless steel
WEIGHT 69kg
SWING ARM Cast aluminium pivot points, 2 pivot point swing arm
FRONT SUSPENSION Tech Alu Black
REAR SUSPENSION Mono shock/swing arm, Vertigo design swing arm combined with REIGER monoshock with rebound adjustment
MUDGUARDS Double injection, PPR/TPR combined components
AIRBOX 1,1l capacity upper position airbox
FUEL TANK 2,71l capacity, low and centre of gravity position
EXHAUST SILENCER Aluminium central position – protected from damage
HANDLEBAR Vertigo
RIM Morad
CRANKCASE Aluminium
REAR SPINDLE Standard chain adjustment